2011. augusztus 26., péntek

Hőségriadó...

Sajnos a blogomra alig kerültek fel bejegyzések a nyár során, pedig volt program bőven és kép is rengeteg készült! Igyekszem pótolni majd! Addig is beszámoló a tegnapi nagyon meleg napról:
Mindjárt vége a nyárnak, erre most van 35 fok... Nehezen bírom és azt hiszem, hogy a lányok is. Több mint egy hét után (Izzy beteg volt) végre a kisebbik is újra végig aludta az éjszakát! Juhhhé! Aztán délután is aludt egy nagyot szerencsére, ébredés után:


Effie-re egész héten nem volt panasz a bölcsiben, így nagyon reménykedtem benne, hogy az utolsó hete az intézményben így is fejeződik majd be. Hát sajnos nem így történt. Azzal fogadtak, hogy megharapta a Karinát. Az okot nem sikerült kiderítenem, de a délutáni fagyizás ezért büntiből ugrott! :( Persze leginkább magamat büntettem ezzel, mert már a játszótéren is levágott egy nagy hisztit, hogy ő márpedig fagyit akar. "Nem Effie, rosszul viselkedtél, nincs fagyi!" Miután megígérte, hogy nagyon jó, szófogadó, aranyos, okos kislány lesz, a boltban kapott egy Kinder-tojást (tudom, tudom...., de tényleg cuki volt!). Amit boldogan, okosan, ügyesen, a hugával megosztva szépen meg is evett. Kb. 10 métert mentünk a boltból, amikor elkezdte, hogy ő pedig fagyit akar... No komment... Csapzottan, koszosan, izzadtan hazaértünk. 
Oké, nyugi van, engedélyeztem egy mesét a tv-ben. Gondolván nekem is lesz 5 percem leülni még egy keresztrejtvényt is elővettem. Aha, rosszul tettem. Először jött az Izzy, kitépve a kezemből a tollat és a rejtvényt is, aztán az Effie tette ugyanezt az Izzy-vel. Visítás!!! Oké, Izzy kapsz ceruzákat, az persze nem olyan jó, sőt eddigre már az Effie arra is rájött, hogy a a toll még a bőrére is fog. Egy darabig hagytam aztán, kértem szépen, hogy ne rajzoljon a lábára. "Effie, ha megint oda rajzolsz, elveszem!" 1x-2x-3x. Elvettem! Visítás!!! Effie megint büntiben... Ezt már nem fényképeztem le...


Később megjött a Meyrick is. Még volt másért is bünti, de már nem is emlékszem. Vacsi után fürcsi persze. Már nagyon ideje volt, egy hajmosásnak is de ezt a lányok annyira nem csípik, most egy kis mulatsággal  (fotózással) egész könnyen sikerült letudni.


Az altatás sem ment teljesen simán, nem részletezem kb. fél 10-re lett csend a gyerekszobában. És az is volt hajnal 2-ig, amikor az Izzy felébredt. Nem tudom mikor aludt el újra a nagyágyban, az apja és köztem, de az tuti, hogy volt már jobb éjszakánk is...

Szóval jól jönne már egy kis enyhülés!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése