2011. május 29., vasárnap

Hűtőmágnes

Már nagyon régen csináltam hűtőmágnest (a nővérem esküvőjére csináltam utoljára vendég ajándéknak)! Most itt volt a jó alkalom (barátoknak is készítettem), hogy megint megpróbálkozzam vele.
Íme:


Ami kellett hozzá:
- fotópapír (erre nyomtattam ki a képeket)
- lamináló (már régen megvettem, de még nem használtam...)
- spray ragasztó
- A/4-es mágnespapír (Kreatív Hobby boltból)

Az A/4-es fotópapírra kinyomtatott képeket lamináltam, majd a sprayragasztóval felragasztottam a mágnespapírra. Ez után már csak méretre kellett vágnom és kész is volt a saját készítésű hűtőmágnesem, persze a lányokról készült kedvenc képeimmel! 

( a fenti képen látható farmeranyagból készült virágmágnes is sk., de az egy próba volt és nem lett annyira szép, valamint a nyomtatómban is fogyóban van a festék, így a képek színe egy kicsit "művészire" sikerült, psssszt...)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése